blog

Ubrania i tekstylia reklamowe – czy przydadzą się w hotelu?

Ubrania i tekstylia reklamowe – czy przydadzą się w hotelu?

Ubrania reklamowe, a także inne znakowane tekstylia to gadżety używane przez firmy z różnych branż. Przedsiębiorstwa coraz częściej doceniają, że dzięki nim mogą niewielkim kosztem dotrzeć do osób spoza grupy docelowej kampanii promocyjnych. A przy okazji zapewniają sobie mobilną i długo funkcjonującą reklamę.

Warunkiem jest dobór odpowiednich ubrań, a także wyraźne i wytrzymałe nadruki na odzieży. Czy jednak takie rozwiązanie sprawdzi się również w przypadku branży hotelowej? Po jakie ubrania i tekstylia sięgnąć? Analizujemy temat i odpowiadamy na te pytania.

Ubrania reklamowe do hotelu – czy warto się na nie zdecydować?

Dużym powodzeniem cieszą się znakowane ubrania dla pracowników hotelu. Dzięki odpowiednim nadrukom można bowiem łatwo podnieść prestiż obiektu i poprawić jego wizerunek w oczach hotelowych gości.

Ubrania reklamowe również mogą się jednak przydać. Można je bowiem wykorzystać na co najmniej na trzy sposoby. Pierwszy, choć najmniej oczywisty, to wręczenie ich pracownikom hotelu. Jeśli będą to ubrania wysokiej jakości, podwładni z pewnością docenią taki upominek. A później będą paradować w firmowych strojach nawet po pracy.

Druga ciekawa możliwość wykorzystania promocyjnych gadżetów to przekazanie ich hotelowym gościom. Tekstylia lub ubrania reklamowe ze stylowym nadrukiem będą dla nich ciekawą pamiątką z pobytu w obiekcie. Z pewnością wpłyną pozytywnie na ocenę pobytu, a w przyszłości mogą przypomnieć o hotelu i zachęcić do ponownej wizyty.

Trzecim pomysłem na wykorzystanie znakowanych ubrań jest zaangażowanie ich do promocji obiektu w czasie targów hotelarskich, konferencji czy też wydarzeń sponsorowanych przez placówkę. W czasie targów można przygotować ich partię na stoisko hotelu, podobnie będzie w przypadku sponsorowanych eventów. Nawet kiedy hotel tylko wynajmuje halę na konferencję zewnętrznych podmiotów, nic nie stoi na przeszkodzie, by wręczyć jej uczestnikom znakowany prezent. To sposoby na zwiększenie świadomości marki.

Na jakie ubrania i tekstylia reklamowe warto postawić w hotelu?

Jak wspomnieliśmy we wstępie, w osiągnięciu odpowiedniego efektu ważny jest odpowiedni dobór ubrań. Nie ulega wątpliwości, że muszą być wykonane z dużą starannością. Warunkiem sukcesu są także solidne materiały. Odzież czy tekstylia kiepskiej jakości nie spełnią swojego zadania – mogą wręcz zniechęcić do hotelu.

Najbardziej uniwersalnym elementem reklamowej garderoby są koszulki. Mogą to być T-shirty lub koszulki polo. Taki upominek daje największe szanse na to, że obdarowana osoba będzie faktycznie z niego korzystać. Równie praktyczne mogą okazać się czapki z daszkiem z hotelowym logo.

Wśród tekstyliów warto postawić również na reklamowe ręczniki. Przed laty Polacy często zabierali je z hotelu “na pamiątkę”. Oficjalne wręczenie takiego gadżetu może więc okazać się strzałem w dziesiątkę.

W przypadku obiektów, które są związane z konkretnym sposobem wypoczynku lub wizerunkiem placówki. I tak hotele, które oferują atrakcje nawiązujące do wycieczek terenowych, mogą postawić na znakowane chusty typu buff, cenione przez aktywnych turystów. Z kolei placówki, które stawiają na elegancję i szyk, mogą w ramach upominku wręczać gościom krawaty lub apaszki z nadrukiem.

Ubrania reklamowe do hotelu – jakimi metodami je znakować?

Do konkretnej odzieży reklamowej i materiału, z jakiego została wykonana, trzeba też dopasować metodę nadruku. Jeśli prezentem będzie sportowa poliestrowa koszulka, najlepiej postawić na sublimację. Taką odzież często pierze się w wysokiej temperaturze, a sublimacja to jedna z najbardziej trwałych metod znakowania.

Z kolei eleganckie tekstylia i ubrania reklamowe najlepiej znakować za pomocą haftu komputerowego. Dzięki takim zdobieniom logo hotelu będzie prezentować się niezwykle stylowo. Jeśli zaś efektem znakowania ma być większa grafika, dobrym wyborem będzie druk cyfrowy lub sitodruk. Ta ostatnia metoda najlepiej sprawdza się przy dużych zamówieniach.

Udostępnij

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.